کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316495 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سنای امریکا در پی قانونی کردن جاسوسی است

کمیته اطلاعاتی مجلس سنای امریکا طرحی را تصویب کرده است که به موجب آن به آژانس امنیت ملی اجازه داده می‌شود تا به جمع آوری شنود تلفنی و ردیابی اتباع خارجی که وارد خاک امریکا می‌شوند، ادامه دهد.در نشست پشت درهای بسته این کمیته که روز پنج شنبه (۹ آبان) برگزار شد، این طرح با ۱۱ رای موافق در برابر ۴ رای مخالف به تصویب رسید.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ این طرح در واقع جمع آوری اطلاعات مکالمات تلفنی امریکایی ها توسط آژانس جاسوسی این کشور را قانونی می‌کند.

این طرح که هم اکنون منتظر رای گیری در مجلس سنا می‌باشد، با حمایت سناتور دایان فین اشتاین دموکرات از ایالت کالیفرنیا و رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس سنای امریکا به تصویب رسیده است.

این طرح به آژانس امنیت ملی امریکا اجازه خواهد داد تا اطلاعات تماس های تلفنی میلیون ها امریکایی را برای یک دوره ۹۰ روزه قابل تمدید جمع آوری کند و به دولت امریکا اجازه خواهد داد تا این اطلاعات را نگه داری کند.

این طرح همچنین به آژانس اطلاعاتی امریکا اجازه می‌دهد تا تماس های تلفنی اتباع خارجی را که وارد امریکا می‌شوند، استراق سمع کند.

این طرح تنها یک اقدام را به عنوان محدودیتی جدید پیش روی آژانس های اطلاعاتی در امریکا درباره اطلاعات مخابراتی قرار می‌دهد. این طرح محدودیتی ۵ ساله را برای حفظ و نگه داری اطلاعات جمع آوری شده در نظر گرفته است.

سناتور مارک اودل دموکرات از ایالت کلورادو و یکی از منتقدان فعالیت های جاسوسی آژانس امنیت ملی امریکا گفت: «نظارت تهاجمی آژانس امنیت ملی بر اطلاعات شخصی امریکایی ها منطبق بر ارزش های قانون اساسی ما نیست و نیازمند اصلاحات بنیادین و نه تغییرات ضمنی است.

متاسفانه، این طرح که در کمیته اطلاعاتی مجلس سنا تصویب شد، قدم فراتر نمی‌گذارد تا بر برنامه های بیش از حد گسترده نظارتی داخلی آژانس امنیت ملی بپردازد.»

از اوایل ماه ژوئن، اسناد افشا شده توسط ادوارد اسنودن پیمانکار اطلاعاتی پیشین امریکا، پرده از برخی برنامه های جاسوسی امریکایی از جمله جمع آوری و شنود اطلاعات مخابراتی امریکایی ها و ردگیری استفاده از سرورهای اینترنتی امریکا در سراسر جهان موسوم به PRISM برداشته است.

واشنگتن پست براساس اطلاعات و اسنادی که اسنودن به دست آورده است، روز چهارشنبه (۸ آبان) گزارش داد که آژانس امنیت ملی امریکا حتی در ارتباطات مخابراتی مهم که مراکز اطلاعاتی یاهو و گوگل را در خارج از امریکا به هم ارتباط می‌دهد، نفوذ کرده است.

افشاگری های ا خیر نشان داده است که امریکا بر تماس های تلفنی دستکم ۳۵ تن از رهبران جهان از جمله برخی از نزدیک ترین متحدان واشنگتن در اروپا، نظیر آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان نظارت داشته است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17633 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/08/11 تعداد مشاهده: 1591
کلید واژه ها:
سافت گذر